Vi ses - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Margot Fonteyne - WaarBenJij.nu Vi ses - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Margot Fonteyne - WaarBenJij.nu

Vi ses

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot

04 Juni 2008 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo!

Dit bericht is al in België geschreven, maar toch zet ik er nog de Deense vlag boven.
Ik ben dus terug sinds vrijdag...
Zondag wou ik studeren, maar ik werd gekidnapt door Dany en de Spanish boys om naar Kastellet te gaan en te BBQ'n. tot zover de studie.
De laatste dagen waren nogal speciaal... op dinsdag hadden we een afspraak om naar Tivoli te gaan. Heel verdacht iedereen was op tijd... plots kreeg ik een kartonnen huis-doos... Een afscheidscadeau, vandaag? dat had ik niet verwacht!! Er zat een build-a-bear in, het omhulsel van een beer dus. Ik moest dan naar de build-a-bear shop om de beer zijn persoonlijkheid te geven. Dit klinkt msh gek, maar tzat goed ineen, ik was de baby van de groep, dus moest ik toch een toepasselijk cadeau krijgen ej. De beer droeg een groene sjaal (tienstiens) en op zijn poot staat de Dannebrog (deense vlag). Ik moest hem ook een naam geven en dat is Rasmus Venner geworden, een oerdeense naam die verdacht op Erasmus lijkt... Venner betekent vrienden.
In tivoli zelf heb ik de lijst met dingen 'die ik nooit doe, maar we zijn op erasmus dus just do it' aangevuld met een overkop-rollercoaster, superduper.
Woensdag had ik een Oostenrijks diner bij Stefan thuis, ik moet zeggen, veeeeeeeeeeeel beter dan die schoolschnitzels ze! Zijn huis was wel vol vet na afloop maar ok. Daarna mijn allerlaatste Shouse gedaan, met vreemde mensen, vreemde muziek...
Donderdag was de laatste labodag met ultimate stress, werken tot 18.30 en zodoende de start van mijn eigen afscheidsfeestje missen. Mijn feestje bestond uit een picknick met daarna fuif in CBS, twas echt heel leuk, veel volk, veel dans... en natuurlijk het verschrikkelijke afscheid, pfffff heelllll stom. Dan om 2.30 mijn valies staan maken, mijn appa gedweild, en smorgens vroeg op het vliegtuig.
Landen in BXL, met het liedje 'I don't belong here' in het hoofd...

Ik ben het hier nog niet helemaal gewoon, wil nog steeds torpedoremmen, niet zo handig!!!

Ik kijk terug op een fantastische 4 maanden, iedereen bedankt voor de berichtjes en tot de volgende reis op deze blog... muhahaha, we'll see...

VI SES!!!!!!!

Margud

  • 08 Juni 2008 - 18:12

    Nathalie:

    je bent absoluut welkom! kzou het heel tof vinden! weet het mij dan wel op voorhand te zeggen é wanneer je afkomt...

  • 15 Januari 2009 - 15:04

    :

    Hallo, Ik was even aan het kijken bij de reizigers, die nu in denemarken zitten. Ik ga in april naar denemarken voor 20 weken voor school, ik beheers de taal nog niet goed en wou vragen hoe dat bij jou ging?

    Groetjes Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 30079

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 08 April 2012

Kiwileaks

04 Februari 2008 - 31 Mei 2008

Erasmus Kopenhagen

Landen bezocht: