ROAD TRIP! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Margot Fonteyne - WaarBenJij.nu ROAD TRIP! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Margot Fonteyne - WaarBenJij.nu

ROAD TRIP!

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot

16 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hallo!

Voila, het is alweer voorbij, deze ochtend heb ik benji op het vliegtuig gezet... grappig feit: ik nam een collega terug mee richting tstad, dus de mensen moeten nogal gedacht hebben: die zet hier een vent af en gaat met een ander naar huis.. :)

Het afscheid zelf viel wel mee, maar vandaag liep ik maar wat te verdwalen... gelukkig ben ik met enkele collega's naar de Staff Club gaan lunchen (aardig tijdverdrijf). De Staff Club is Het Pand van hier.

De roadtrip met Benji was fantastisch, echt waar. De mensen hadden me op voorhand bang gemaakt dat het zo druk ging zijn. OK, er was veel volk, vnl kiwi's maar dat vonden we net leuk. Anders was het vast een saaie boel (gezien er maar 1 miljoen mensen op het zuidereiland wonen).
We hebben iedere nacht gekampeerd in de tent, behalve een nacht hebben we in de auto moeten slapen (teveel regen).
Ons autootje heeft het supergoed gedaan en het weer was ook goed (slechts twee dagen regen). De uitzichten waren constant prachtig (foto's op facebook). Christchurch was wel heel deprimerend, stadscentrum is afgezet met hekkens, niemand op straat, lege campings, lege restaurants, echt rampzalig is het daar. BEnji voelde trouwens 3 aardbevingen (kleintjes) 's nachts. Maar ik heb er gewoon doorgeslapen.

We hebben ook veel coole dieren gezien, kleine opsomming: dolfijnen, seals, furseals, sperm whale, de kiwi, giant eels, blue pinguins en een albatros! cool ze!

Toen we zaterdag terug in Dunedin kwamen was het aan het stortregenen! DE manier van de stad om je welkom te heten, echt waar!

Het reisje was super, moeilijk om in woorden te bevatten (en hier dus neer te schrijven). Het is beter jullie te verwijzen naar de foto's! Alle vragen: shoot hieronder!

Grtjs

Margot

• 17 Januari 2012 - 10:18

Kurt:

en nu, dromend van leuker bezigheden, weer aan 't werk? lukt dat wel nog